2010-01-20 | 18:37:46

18.28



tog bilderna tidigare idag

Ellerhur tatueringen blev fin, det står chase crawford och ed westwick. As snyggt. Det har börjat läka snabbare nu, vill göra en ny tatuering snart igen. Ett märke som symboleserar något, som ett peacemärke exempel.
Det är tyvär såklart ingen riktig tatuering, bara vanlig penna. Men jag vill verkligen göra tatueringar, speciellt på handleden det är ju så jäkla snyggt. Det ska vara en text, jag vet inte vad det ska stå men något som jag inte ångrar. Kanske.. mitt födelsedatum. Såg det på en bild, det va AS snyggt. Senare när jag har tid ska jag lägga upp några bilder med snygga tattoos.
Det dåiga med det hela är att man måste vara arton för att skaffa en, man kan ju göra det om man får föräldrarnas tillstånd. Men gissa om jag får av mamma? nej inte nu i allafall. Men henna tatuering blir det i sommar i allafall. Nu byter jag ämne, från tatueringar till sommaren. Denna sommaren ska bli den bästa har jag bestämt mig för, jag vet exakt hur jag vill ha den. Men det orkar jag inte skriva nu för att det blir så långt och att jag måste börja plugga nu.

hugs & kisses again

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: