2010-01-02 | 20:01:07

About me



Jag heter Marie och bor i Göteborg. I år kommer jag börja på gymnasiet och kommer att välja media eller samhäll plus en inriktning och det skulle blir fotografi. Har inte riktigt bestämt mig än för att det ingår massa saker på media. Men jag älskar att fotografera och film älskar jag att kolla på.
Har en månad på mig att bestämma.

Om jag fick drömma lite så skulle jag vilja vinna mycket pengar och flytta till USA några år efter skolan. Jag vill flytta till New york, älskar det. Så är det någon som hänger med om typ 5 år?
I usa skulle jag vilja arbeta med fotografi, arbeta för en tidning, designer eller något åt det hållet.

En sak jag gillar att göra är att kolla på film. Älskar Twilight, New moon, Gossip girl, One tree hill och alla vanliga serier. Tycker att alla är snygga i serierna och filmerna, ge mig lite snygghet! Haha.

Det var lite om mig, vet inte vad jag ska skriva riktigt men om ni undrar något så kan ni fråga.

Peace n (L)
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: