2010-01-21 | 02:08:37

beställt

Nu har jag bställt smycke saker så jag kan göra ina egna smycken, hoppas att dom kommer snabbt. Kommer lägga upp bilder på bloggen på de smycken jag gör, ni kommer kunna köpa dom om ni tycker dom är fina. Shit va tiden har gått snabbt sedan jag skrev här. Vill spola tiden till den 8 mars, ni vet nog vad jag längtar till. Var inne på en Taylor Momsen (Jenny i Gossip girl) blogg och hittade en massa bilder på Jenny och Nate tillsammans.
Och dom komande avsnitten heter såhär:

Jenny, Full of Grace
The Lady Vanished
The Sixteen Year Old Virgin
The Empire Strikes Jack
Inglourious Bassterds ( egentligen heter avsnittet " Kiss me Nate " )


Man hör på titlarna att det är riktigt bra avsnitt, och speciellt "kiss me Nate" och "The sixteen year old virgin". Imorgon lägger jag in bilder från dom komande avsnitten för er som vill se. Men nu är det dags att sova, men innan måste det bli ett avsnitt av GG. Like always.


(klicka på bilden för att komm till hemsidan)

Goodnight

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: