2010-01-21 | 18:41:24

tjugoförsta

Hejsan

Tänkte spela the sims 3 tror jag, ska bygga ett hus till åtta familjemedlemmar. Jag gillar att inreda hus men ibland tycker jag att det tar allt för lång tid att bli klar. Tycker man ska kunna köpa hus som redan har möbler, och dom hus som man väl kan köpa är för små tycker jag. vill har stora ytor.

Gossip girl är förstås på som vanligt. Tror allvarligt att jag är beroende, kollar minst på fem avsnitt varje dag och det blir många timmar. Jag kan inte somna om jag inte har sett ett Gossip girl avsnitt, brukar oftast somna när jag kollar. Kommer ihåg en dag på jullovet, när jag somnade 6 på eftermiddagen. Jag vaknade vid 12, kollade på ett GG avsnitt sedan somnade jag igen. Spelade the sims och kollade på gossip girl sedan igen när jag vaknade vid 4, så jävla skönt. Men som tur tycker jag inte att det är något negativt med mitt såkallade "beroende" eller ibland när jag har läxor kanske. Men tänk på sommaren va mycket jag kan se, men då kommer det nog inte bli lika mycket för jag kommer ju vara ute hela tiden i det fina vädret.

Ne nu ska jag gå och kolla om maten snart är klar, känner doft av mammas potatisgratäng. Mammas är godast, ingen kan slå den. Kykling blir det till, mums. Vattnas i munnen. O just det, man kan köpa jordgubbar i affärerna nu. Yes, nu kan jag göra det med mjölkchoklad. Fast en låda kommer säker vara as dyr men skit samma, man njuter ju sedan. Älskar jordgubbar.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: